Οι ήχοι και τα φώτα στον ύπνο του παιδιού




Αν και τα παιδιά κοιμούνται σε όλες τις περιστάσεις και πιο εύκολα από τους ενήλικες, είναι καλή ιδέα να έχετε τα επίπεδα του θορύβου και το φως σταθερά ώστε να το βοηθήσετε να κοιμηθεί τέλεια. Κατεβάστε το φως ή κλείστε το όταν πηγαίνει για ύπνο το βράδυ. Στους υπνάκους της ημέρας, μπορείτε να κλείσετε τις κουρτίνες ή τα στόρια. Με το να κάνετε το δωμάτιο πιο σκοτεινό, μειώνετε και την ποσότητα της έντασης που έχει το παιδί. Και έτσι μπορεί να κοιμηθεί πιο εύκολα. Όταν ξαπλώσει, είναι καλό να έχει τον ίδιο φωτισμό καθ’όλη τη διάρκεια του ύπνου.

Ο θόρυβος είναι ένα σχετικό θέμα. Το παιδί δεν χρειάζεται απόλυτη σιωπή για να μπορέσει να κοιμηθεί. Απλά είναι ευκολότερο να χαλαρώσει όταν τα επίπεδα ήχων είναι σταθερά. Οι ξαφνικοί ήχοι είναι συνήθως αυτοί που δημιουργούν πρόβλημα. Μπλοκάρετέ τους κλείνοντας την πόρτα και τα παράθυρα ή κρεμάστε πιο βαριές κουρτίνες στο δωμάτιο του παιδιού. Ο λευκός θόρυβος από το ραδιόφωνο ή τον ανεμιστήρα μπορεί να χαλαρώσουν το μωρό και να μπλοκάρουν τους ξαφνικούς δυνατούς θορύβους. Αλλά αν το κάνετε, μην το βάλετε κοντά στο παιδί και να έχετε χαμηλή ένταση για να προστατεύεται η ακοή του. Αν φοβάστε ότι θα αποκτήσει εξάρτηση από το λευκό θόρυβο, μην του το βάζετε σε καθημερινή βάση.







Facebook Comments